فائزون|یادواره شهدای شهرهای چابهار، کنارک و سرباز در دانشگاه دریانوردی برگزار شد+ تصاویر

به میزبانی شهرستان چابهار؛

یادواره شهدای شهرهای چابهار، کنارک و سرباز در دانشگاه دریانوردی برگزار شد+ تصاویر

یادواره شهدای شهرهای چابهار، کنارک و سرباز با حضور فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان، مسئولین کشوری و لشکری در تالار وحدت دانشگاه دریانوردی چابهار برگزار شد.

کدخبر : 14573 | تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۱۰/۶|۰۸:۱۴

به گزارش فائزون، فرمانده سپاه چابهار در حاشیه برگزاری یادواره شهدا گفت: برگزاری یادواره های شهدا هزینه کردن نیست بلکه سرمایه گذاری است زیرا با برگزاری این مراسم آنان را به نسل های جوان معرفی می کنیم.

سرهنگ پاسدار علی کوهستانی افزود: ما باید پاسدار خون این شهیدان باشیم، شهدا ناظر بر اعمال ما هستند، مراقب باشیم تا خون پاک این شهیدان را پایمال نکنیم. 

وی بیان کرد: امیدواریم رهروان خوبی برای شهدا باشیم، زیرا تنها در این صورت است که می‌توانیم بخش کوچکی از ایثار آنان را پاسخ داده باشیم و در قیامت شرمسار آنان نباشیم.

فرمانده سپاه چابهار ادامه داد: خون شهدا درخت انقلاب اسلامی را آبیاری کرد و رزمندگان با ایثار و جانبازی و رشادت های خود توانستند از نظام جمهوری اسلامی ایران دفاع و پرچم اسلام را در کل جهان برافراشته کنند نباید فراموش کنیم رمز پیروزی مسلمین دفاع از حق و ایثارگری است.

وی گفت: امروزه ما از ثمره رشادتها و جانفشانی های شهدا بهره می بریم پس در هر حال باید رشادتها و دلاورمردی هایشان را ارج نهیم.

سرهنگ کوهستانی خاطرنشان کرد: وظیفه ماست که به حرمت خون شهیدان، پاسدار انقلاب، حافظ دستاوردها و حامی بازماندگان آنان باشیم.

مراسم یادواره شهدای شهرستانهای چابهار، کنارک و سرباز با حضور مسئولان استانی و شهرستانی، نظامی، انتظامی و سایر مدیران دستگاه های اجرایی، معتمدین و خانواده شهدای جنوب استان در محل سالن آمفی تئاتر دانشگاه دریانوردی و علوم دریایی شهرستان چابهار برگزار شد.

برای دیدن تصاویر اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/

ارسال نظر






captcha
ارسال